+420 602 610 928
MovedoNezařazenéPloché břicho rychle a efektivně

Čer

30

Ploché břicho rychle a efektivně

Vy si nepřejete krásné ploché břicho? My ano! Proto jsme hledali nejúčinnější druhy zdravého a přitom rychlého cvičení, které nám i vám pomůže v boji s břišními „prstenci“.

Je obecně známo, že vytvarovat a zpevnit břišní svalstvo je neskutečná dřina a tzv. nekonečný příběh. To je rozhodně pravda. Právě břišní svalstvo je jednou z nejrychleji se regenerujících partií, a proto je nutné posilovat ho častěji, nebojíme se říci každý den – podle typu cvičení, které si zvolíte. My vám představíme tři druhy posilování, které baví nás. A věříme, že vás inspirujeme.

Cvičení s bonusem

Naši „posilovací favoriti“, které jsme vybrali, mají přidanou hodnotu. Jde o zdravé cvičení, které je ohleduplné ke správnému držení těla a podporuje jej i klade důraz na hluboký stabilizační systém (dále jen HSSP). To znamená, že všechny tři druhy cvičení zaměřují fokus na odstraňování bolestí krční i bederní páteře a s tím související následné bolesti, podporují správné držení těla a navíc jsou tzv. body & mind. Koncentrace a uvědomělý pohyb jsou totiž dalším faktorem dlouhodobého úspěchu.

Pilates

1_pilates

Milujeme pilates! Tato technika je účinná tak, že již po třech týdnech krátkého cvičení na sobě cítíte velké změny, ale navíc i vaše okolí si všimne, že se něco děje. Hlavním principem je kontrolované cvičení od středu těla (tj. core, powerhouse). Při jakémkoli správně vedeném pohybu dochází k aktivaci HSSP a hlavně břišního tonusu. Přidanou hodnotou tohoto typu posilování jsou například odstranění migrén, menstruačních bolestí, urychlení metabolismu a jiné.

Naše doporučení: Cvičte pilates 3x týdně s certifikovaným instruktorem.

TRX  

2TRX

Neboli závěsný posilovací systém, který můžete zavěsit v interiéru i venku. Můžete jej cvičit téměř kdykoliv. Je lehký a skladný. Další velkou výhodou je obrovská pestrost cviků, a v případě, že ovládáte jiné posilovací techniky, můžete modifikovat varianty cvičení dle sebe. I TRX je zaměřen na střed těla a pracuje nejen s povrchovým svalstvem, ale především s HSSP. Také v tomto případě kromě posilování, po kterém vidíte optické výsledky, se změní držení těla a můžete odstranit nebo pracovat na prevenci před případnými generačními zdravotními problémy.

Informace navíc: Pilates a TRX je vhodné také pro muže a nutno podotknout, že autory obou technik jsou právě muži.

Posilování na bosu

3_BOSU

Může být kombinací mnoha různých cvičebních technik. Princip je jasný – zdravé cviky se modifikují na balanční plošinu a tím se aktivují svaly, které na pevné zemi mnohdy nezapojíme. Jedná se navíc o pomůcku, se kterou lze cvičit i s lidmi s různými zdravotními omezeními.

Doporučení: Nevhodné pro úplné začátečníky.

Pro všechny tři jmenované aktivity je společné zamření na správnou techniku i kvalitu dýchání. Každý instruktor by vás měl zasvětit do tajů laterálního dýchání, které je stěžejním faktoru úspěchu pevného břicha i zdravého držení těla.

Chcete znát další doporučení, jak docílit skvělého a „vysekaného“ břicha a přitom cvičit zdravě? Kontaktujte nás.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *